SBO De Diamant, locatie Sint Martinusstraat

De groepsgrootte is gemiddeld 15 leerlingen. De groepen hebben allemaal namen van dieren.
De Diamant locatie Sint Martinusstraat  is in gebruik met ingang van schooljaar 2011-2012.
Het is speciaal gebouwd naar onze wensen en voorzien van de nieuwste technieken.
De school is een flexibel te gebruiken gebouw met 13 leslokalen, een keuken voor de leerlingen, een handvaardigheid/technieklokaal, een bloemen- en plantenkas, een grote gemeenschapsruimte, een speellokaal en een aantal spreek/werkruimtes voor directie, remedial teacher, zorgcoördinator, maatschappelijk werkster, logopedist en orthopedagoog/arts jeugdgezondheidszorg.
Per twee groepen is er een “unitruimte” beschikbaar. Deze kan worden gebruikt voor instructie, zelfstandig werk, samenwerking e.d.
Verder is er een prachtige hal met een podium.
We beschikken over een grote speelplaats met diverse speelattributen. Het is onderverdeeld in vier zones: rust, sporten, rennen en speeltoestellen

Schoolgids locatie Sint Martinusstraat:

Het team van SBO De Diamant locatie Sint Martinusstraat